השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

ליצור ג'ינגל לעסק שבאמת תופס

כולנו אוהבים מוזיקה. היא מכניסה אותנו לקצב ועוזרת לנו להתמודד מול כל בעיה בעולם. כבר מזמן שעולם הפרסום עלה על התועלת שמוזיקה יכולה להועיל לעסקים, ארגונים וחברות בשל האפקט שהיא מחוללת. מי שמבין קצת בעולם הפרסום והשיווק מבין היטב את החשיבות של שילוב כלל החושים שלנו במודעות פרסומיות המוצגות או מושמעות ללקוח – לא מספיק רק מלל, חשוב גם להוסיף לו "תבלין" שישבח את הפרסומת, יגרום ללקוחות פוטנציאליים לזכור אותה טוב יותר ואף אולי לשקול לצרוך את המוצר או השירות.

 

איך ג'ינגל יכול להקפיץ את העסק שלכם?

ג'ינגל לעסק הוא שיר קצר, ולמעשה לא בדיוק שיר אלא יותר כמה משפטים שמדברים בתמציתיות על מה שיש לכם להציע. ג'ינגלים יכולים להיות קצרים, כוללים בדרך כלל משפט וחצי או להיות ארוכים יותר, שלושה או ארבעה שורות. מה שחשוב זה שהג'ינגל שלכם יהיה קליט, קצר, קולע וקצבי, באופן שהאנשים ששומעים אותו ברדיו או בתשדירים בפלטפורמות מדיה כאלו ואחרות יזכרו אותו וידעו אפילו לשנן. לגרום לזה שזה "ייתקע" לאנשים בראש לזמן ממושך.

עסקים, חברות ובעלי עסק עצמאיים שמכבדים את עצמם בוחרים להשקיע בג'ינגל שיראה לכל העולם מי הם ובמה הם טובים.

 

כיצד בוחרים ג'ינגל אפקטיבי?

ג'ינגל הוא משפט שאתם רוצים להכניס בו כמה שיותר תוכן בסיסי ומהותי מהעסק שלכם בכמה שפחות זמן, וכמה שיותר תופס. ג'ינגל מטבעו הוא קצר וצריך להכיל חרוזים על מנת שיצטלצל יפה לאוזן. חשוב מאוד להקפיד ליצור ג'ינגל לעסק שימצה את השירותים שאתם נותנים ועד כמה שאתם טובים בהשוואה לחברות ועסקים אחרים.

יש לשמור על אחידות בקצב ובמהירות. לא להיות מהירים מדי ולא להיות איטיים מדי, לא להשתמש במילים ארוכות מדי ומסובכות. אנשים אוהבים דברים פשוטים. שמרו את הג'ינגל שיהיה פשוט, קליט וחד. כמו כן, אל תשכחו להוסיף בסוף הג'ינגל את מספר הטלפון שלכם לצורך התקשרות ויצירת קשר.

 

מה ההבדל בין ג'ינגל לפרסומת?

ההבדל המהותי הוא שבפרסומת וידאו יש גם אודיו וגם וידאו, ואילו ג'ינגל הינו רק שמע בלבד. בפרסומת וידאו לא מוכרח שיהיה בה שיר, ויכולים להשתמש למעשה במגוון גדול של אלמנטים של משחק ואפקטים ויזואליים המושכים את העין וגורמים ללקוחות העתידיים לזהות אותם. בג'ינגלים לעסק מסתמכים בעיקר על הקול והרושם שהוא משאיר אחריו על האוזניים, ולכן מלוא תשומת הלב הולכת לזה.

 

העסק שלכם נשמע טוב!

צריכים להכין ג'ינגל לעסק? רוצים ליצור את השיר שיהיה המוטו של החברה שלכם? זה הזמן להשקיע כמו שצריך ולבחור מי שיצור עבורכם את הדבר הכי מגניב וקליט שימשוך לקוחות בצורה מהירה במיוחד. בחרו באנשים שיודעים כיצד ליצור משחקי מילים ולבנות שיר שימחיש היטב את המומחיות והאיכות שלכם, לצד השירותים השונים ומה שאתם באים להציע. 

 

עיקרי הדברים: