השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

סלולר בהוראת קבע – מה זה וכיצד זה יכול לשרת אותנו

רפורמת הסלולר שהתרחשה בישראל בתחילת העשור הקודם, הובילה לידי כך שהיום אנחנו יכולים ליהנות מרכישה של מכשירים מסוגים ודגמים שונים במחירים מוזלים. הרפורמה הובילה לפתיחת השוק, ויצירת תחרות בין גורמים שונים, באופן כזה שאנחנו לא מחויבים עוד לקנות מכשירים בחברה בה אנחנו מנויים.

באופן טבעי, זה יצר מצב בו אנחנו יכולים לרכוש גם מכשירי סלולר במחירים זולים ונוחים לכל כיס, וגם מכשירי סלולר יוקרתיים אשר ידרשו מאיתנו הוצאה משמעותית יותר. מדובר על דגמים חדשים שנמכרים באלפי שקלים, בין אם זה בחנויות סלולר, חנויות מחשבים ומוצרי טכנולוגיה, אתרי אינטרנט ובמקומות אחרים.

בהתאם, גם נוצרו שיטות תשלום שונות שנועדו להקל על הלקוחות, מתוך כוונה לאפשר להם לרכוש מחירים זולים ויקרים בתנאים טובים. למשל, באמצעות הוראת קבע. כך במקום שהם יצטרכו לשלם את מלוא הסכום בבת אחת, אזי שהם יכולים לחלק את ההוצאה למספר חודשים, כאשר בכל חודש הם ישלמו סכום שווה.

איך זה מתבצע בפועל?

רכישת סלולר בהוראת קבע מתבצעת בצורה מאוד פשוטה. ברגע שאנחנו מחליטים לרכוש מכשיר מסוים, נוודא לכמה תשלומים החנות או האתר, מוכנים לחלק את הסכום, נייצר הרשאה להוראת קבע ואז מדי חודש ירד מחשבון הבנק הסכום שייקבע, לאורך התקופה שנקבעה בעת הרכישה. זה יכול להיות הן במקרה של מכשיר סלולר זול יחסית והן במקרה של מכשיר סלולר יקר.

יחד עם זאת צריך לציין, סביר להניח שבמקרים של מכשיר זול, האופציה של רכישת סלולר בהוראת קבע תהיה מצומצמת יותר, בוודאי בכל מה שקשור למשך התקופה שנוכל לחלק את התשלום. בעוד במקרים של מכשירי סלולר יקרים, אנחנו נוכל לחלק את התשלום הכולל למספר חודשים גדול יותר.

למה זה משתלם לנו?

אנחנו מכירים מכשירים ודגמים בעלויות שונות. ישנם מכשירים זולים שעלותם מגיעה למאות שקלים. לצידם, אנחנו יכולים למצוא מכשירי סלולר יקרים מאוד שעלותם יכולה להגיע לאלפי שקלים. בוודאי כשמדובר על הדגמים החדשים ביותר.

במקרה כזה, הוצאה כה גדולה אפילו באופן חד פעמי יכולה להשפיע על חשבון הבנק שלנו ועל היכולת שלנו להתנהל מבחינה כלכלית בצורה נוחה באותה תקופה. הפתרון הוא, לחלק את ההוצאה כך שבכל חודש נשלם עשרות שקלים בודדים. אז סביר להניח שההשפעה של הוצאה על חשבון הבנק ועל ההוצאות שלנו בכלל, תהיה מאוד מצומצמת.

לפני סיום חשוב נציין, בטרם אנחנו מבצעים רכישת סלולר בהוראת קבע, עלינו לבחון את כל התנאים, לקרוא את החוזה היטב ולבחון מה הן הנקודות המשמעותיות שיכולות להשפיע עלינו. כך אנחנו נדע האם באמת העסקה משתלמת עבורנו והאם אנחנו אכן יכולים להפיק ממנה תועלת מבחינה כלכלית. חשוב שנבחן האם אנחנו מסוגלים לבצע הוצאה כזו וכיצד היא משפיעה עלינו.

 

עיקרי הדברים: