השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

קורס ציור דיגיטלי

קורס ציור דיגיטלי הוא אחד מתוך הקורסים הפופולריים ביותר שיש בשנים האחרונות, תוכלו לבחור ללמוד את הקורס באופן פרונטלי או באופן מקוון. קורס זה יכול להיות מיועד עבור תחביב או עבור עבודה בתחום האנימציה ואף אדריכלות במקרים מסוימים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על קורס ציור דיגיטלי.

 

מה לומדים בקורס ציור דיגיטלי?

תמיד צריך להתחיל בבסיס, לכן כאשר אנחנו לומדים קורס ציור דיגיטלי, גם אם יש לכם ניסיון מסוים, תמיד עדיף להתחיל וללמוד את יסודות האמנות. ייתכן ואם יש לכם ניסיון בציור אתם כבר עברתם על המושגים האלה, אבל כרגע הקישור בין היסודות לציור דיגיטלי יעזור לכם לכל יצירה שתרצו לעשות. לאחר מכן, אנחנו נלמד על הערך המוסף שיש בכל ציור ואיך נוכל לשקף אותו לצופה, גם כאשר מדובר על קריקטורות וגם כאשר מדובר על אנימה. כמו כן, התכנים הנוספים אותם נלמד יהיו: אנטומיה, גסטרים, לימודי רישום, סגנון ציור, אנימה, תאורה, אור וצל, שימוש בתאורה, טקסטורות, תלת מימד, מרחב ציור, תחושת נפח, היכרות עם תוכנות הציור, פוטושופ, עיצוב, העברת רגש ליצירה, פרספקטיבה ועוד.

 

כמה זמן לוקח לרכוש את המיומנות של ציור דיגיטלי?

הקורס נועד כדי להעניק לכם את הבסיס ליצירות דיגיטליות. עם זאת, יש אנשים שיש להם ניסיון של שנים על גבי שנים. המטרה של קורס ציור דיגיטלי הוא להעניק לכם את הכלים איתם תוכלו להתקדם, מכאן זה בידיים שלכם. זאת אומרת, כמו בכל עבודה אחרת, ככל שתצברו יותר ניסיון ככה הביקוש אליכם יהיה גבוה יותר. משך זמן הקורס משתנה בהתאם למסלול בו בחרתם, אך בדרך כלל מדובר על כ-12 מפגשים שיכולים להיות בבוקר, בלילה או בצהריים. כמו כן, ניתן לבחור בקורס מקוון. המחיר אותו תשלמו עבור הקורס נע בין 3,000 ש"ח ועד 4,500 ש"ח, תלוי במסלול בו בחרתם. כאשר אתם יוצאים לחיים בחוץ אתם תוכלו להתברג בחברות שונות או לעבוד בתור פרילנסרים. השכר אותו מקבלים אנימטורים משתנה, אך יכול להגיע לסכומים מאוד גדולים. תוכלו לעבור באופן עצמאי או להיות תחת חברה מסוימת אשר מייצרת גרפיקה עבור לקוחות.

 

איך לבחור מוסד לימודים נכון?

יש היום לא מעט מוסדות לימודים אשר יעניקו לכם בחירה של קורס ציור דיגיטלי. עם זאת, אתם צריכים לבחור את הקורס המקיף ביותר איתו תוכלו להגיע לתוצאות הגבוהות ביותר. המטרה שלכם היא לבחור קורס אשר נמצא במוסד לימודים עם מוניטין גבוה, קורס מקיף במחיר הגון. כמו כן, תוכלו לבחור מוסד לימודים בהתאם למסלול הנוח לכם, יש מסלולים מקוונים אשר לאו דווקא יתאימו לכל אחד ויש מסלולים פרונטליים עם יחס אישי בין המרצה לתלמיד. בחירת מוסד הלימודים משפיעה גם על מקומות העבודה העתידיים שלכם.

עיקרי הדברים: