השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

אפליקציות ללקויי שמיעה

אפליקציות לקויי שמיעה הן אפליקציות המאפשרות לאנשים עם לקות שמיעה לתקשר עם העולם. הם יכולים להיות בצורת מכשיר שמיעה או כל סוג אחר של מכשיר.

מכשירים לקויי שמיעה קיימים כבר זמן מה והם עברו כברת דרך מאז הקמתם. כעת הם מתקדמים מתמיד והם יכולים לעזור לאלו הסובלים מאובדן שמיעה לחיות חיים נורמליים יותר.

היכנסו לאתר http://ear.org.il למידע נוסף.

 

קהילת החירשים היא אחת הקהילות המודרות ביותר בעולם. קהילת החירשים ניסתה למצוא דרכים להקל על חייהם. אחת הדרכים הללו היא באמצעות שפת הסימנים. שפת הסימנים היא אחת הדרכים שבהן הם יכולים לתקשר עם אחרים וזו גם דרך שבה הם יכולים להפוך את עצמם למובנים על ידי אחרים.

בחלק זה, נדבר על האופן שבו טכנולוגיה יכולה לעזור לאנשים לקויי שמיעה בחיי היומיום שלהם, במיוחד באמצעות אפליקציות שנועדו עבורם. נסתכל על כמה מהאפליקציות הטובות ביותר עבור אנשים לקויי שמיעה ומה עושה אותן כל כך נהדרות עבור קהילת החירשים.

בחלק זה, נדון בכמה מהיישומים הטובים ביותר שתוכננו במיוחד עבור אנשים עם לקויות שמיעה או כבדי שמיעה. נסתכל על כמה תכונות אלה

יישומים לקויי שמיעה הפכו נפוצים יותר ככל שהעולם נעשה דיגיטלי יותר. הסיבה לכך היא שאנשים רבים משתמשים כעת בסמארטפונים ובמכשירים דיגיטליים אחרים שדורשים מהם לשמוע ולהבין דיבור.

 

ישנם סוגים רבים ושונים של יישומים לקויי שמיעה, כגון:

– עזרי שמיעה

– מכשירי האזנה מסייעים

– התקני תיאור שמע

– מכשירי כיתוב

– שירות ממסר וידאו

 

נתחיל בהסתכלות על האפליקציה, כלב שמיעה. אפליקציה זו נועדה לעזור לאנשים עם לקויות שמיעה לזהות צלילים שאולי לא יוכלו לשמוע ללא סיוע. זה יכול לזהות צלילים בסביבות שונות, כמו מסעדות וקונצרטים.

בשלב הבא נסתכל על האפליקציה, Sound Amplifier+. אפליקציה זו עוזרת להגביר את הסאונד מהטלוויזיה או הרדיו ולהפוך אותו לקול יותר עבור כבדי שמיעה. יש לו גם פונקציית שעון מעורר למי שמתקשה להתעורר בבוקר בגלל לקות השמיעה.

לבסוף, נסתכל על האפליקציה בשם Be My Eyes שמחברת אנשים עם לקות ראייה עם מתנדבים אחרים שיכולים לראות עבורם

 

אפליקציות נגישות

לקהילת החירשים וכבדי השמיעה יש מספר אפליקציות המותאמות לצרכיהם.

כמה מהיישומים הפופולריים ביותר עבור קהילה זו נמצאים בקטגוריות הבאות:

– תקשורת

– חינוך

– בידור

– חדשות ומזג אוויר.

מטרת האפליקציות הללו היא להקל על החיים של לקויי השמיעה על ידי מתן מגוון משאבים שיוכלו להשתמש בהם במצבים שונים.

אפליקציות לקויי שמיעה הן דרך חדשה לתקשר עם לקויי שמיעה. הם מספקים מגוון כלים המאפשרים לחירשים וכבדי שמיעה לתקשר עם אחרים.

חלק מהכלים הללו כוללים:

– שירותי צ'אט מבוסס טקסט, העברת טקסט וכתוביות

– מכשירי תקשורת המשתמשים בתוכנת שפת הסימנים או זיהוי דיבור

– מכשירים אלקטרוניים כמו טלוויזיות, סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים עם כתוביות

עיקרי הדברים: