השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

למה כדאי שהילדים ילמדו מקצועות היי טק וסייבר כבר בגיל צעיר

אי אפשר להתווכח עם הקביעה אשר לפיה מקצועות הסייבר, ההיי טק,יזמות והמחשבים הם העתיד. כאשר מדברים על ילדים או בני נוער ועל העתיד הצפוי להם מיד מקווים שזה יהיה הכיוון שהם יבחרו בו לתעסוקה או פרנסה. מעכשיו כבר לא צריך לחכות ואפשר לחשוף אותם לעולמות האלה כבר בגילאים צעירים. זה גם כדאי!

מהם בעצם לימודי היי טק?

חשוב להבין שהתחום של היי טק הוא תחום רחב ומגוון ולא מדובר בנושא אחד ספציפי. באופן כללי אפשר לקשר את ההיי טק ליזמות, חדשנות, וטכנולוגיה ומחשבים. מכאן שיש הרבה מאד תכנים שיכולים לעניין גם ילדים ובני נוער – שפות תכנות שונות, נושאים שקשורים לאבטחת איכות ולביצוע תהליכים, בניית מערכים או משחקים ועוד. חשוב להבין שכיום ידוע שדרך משחקים אפשר ללמוד או ללמד ילדים ובני נוער כמעט כל תוכן או נושא ולכן לא חייבים לראות בתחומי ההיי טק תחומי עתיד או כאלה שמיועדים למבוגרים בלבד. אי אפשר גם להתעלם מהעובדה שיש לא מעט ילדים ובני נוער בעלי כישורים קוגניטיביים יוצאים מגדר הרגיל והתכנים שבדרך כלל מיועדים או מתאימים לבני גילם לא יעניינו אותם. אלה בהחלט יכולים להתעניין בנושאים מורכבים יותר כמו אלה של ההיי טק.

החשיבות של לימודים בגיל צעיר

כאשר מתאימים את תכני הלימוד לעולמות העניין של הילדים ובני הנוער ללא ספק הם יהיו הרבה יותר מסורים ללימודים וירצו להצליח. מכללת שחקים מציע מגוון רחב של קורסים שמתאימים למגוון גילאים של ילדים ובני נוער וכך בעצם מכינים אותם לקראת לימוד של מקצועות העתיד. צעירים שממילא יש להם אוריינטציה לתחומי המחשב והטכנולוגיה ימצאו הרבה עניין בקורסים אלה, ייהנו להתוודע לנושאים שנחשבים לאקטואליים ויתכן שירצו להצטיין בנושאים שנחשבים לשונים מאלה שלומדים בני גילם בקבוצת השווים. כאשר מגיל צעיר הילד או הנער יודע באילו תחומים הוא ירצה להתעמק ולהתעסק הרי שאין גיל מוקדם מדי להתחיל לפנות לכיוונים לימודיים אלה וככל שהוא ילמד ויעמיק כך הוא יהיה מוכן יותר לקראת העתיד.

לבחור את מסלול הלימודים הנכון

כאמור – מדובר בעולם ומלואו. חשוב מאד שהילדים ובני הנוער יכירו את האפשרויות הרבות והמגוונות אשר עומדות בפניהם ורשימת הקורסים של מכללת שחקים היא מקום טוב להתחיל בו להתוודע לנושא ולבחור את הדרך הלימודים. מי שמתעניין לתכנות יוכל להכיר את שפות התכנות השונות ואת ההבדלים ביניהן על מנת לבחור באיזו מהן להתחיל את הלימודים. מי שמתעניין במשחקים וגיימינג יוכל לבחור בתחום זה ומי שמתקדם במחשבה או שנחשב לבוגר יותר יוכל גם להבין לעומק איך מבוצעים תהליכים מורכבים בחברות גדולות ויוכל ללמוד על תוכנות שונות או אפילו פיתוח אפליקציות.

עיקרי הדברים: