השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

פתרון הזדהות מאובטחת – מדוע זה חובה לכל מעסיק?

שלל ארגונים עובדים בענן, עובדים עם מגוון נרחב של תוכנות ואפליקציות, מתמודדים על איומי סייבר מתקדמים, מעסיקים עובדים מתחלפים, מתנהלים באופן מקוון מול לקוחות וכדומה, כך שחיוני לתת משקל מכריע לאבטחת מידע – חיוני להיעזר בהזדהות מאובטחת.

אם כדי להגן על העסק מפני התקפות סייבר, אם כדי להעניק ללקוחות את הביטחון הנדרש כדי לשתף עמכם פעולה ואם כדי לפעול מרחוק ללא קשיים מיותרים. בעלי חברה/ארגון ומבקשים למנף את כל מה שיש ליכולות הקידמה להציע ובו זמנית לשמר רמת אבטחה גבוהה? מוזמנים להבין מה מציעה הזדהות מאובטחת ומדוע היא כה חשובה ברמה העסקית.

 

פתרון מתקדם שתומך בשלל מישורים עסקיים

ראשית נעצור להסביר שנכון להיום פתרונות הזדהות מתקדמים מאפשרים למזער מעל ל 760% את הסיכוי שתיפלו קורבן לתרמית סייבר. שנסביר? פתרונות הזדהות מתקדמים מוציאים את הסיסמה מהמשוואה, עובדה שמקשה על האקרים בעלי כוונות זדון לפעול ולאתר נקודות חולשה במערך האבטחה, ואילו העובדים ממזערים את הסיכוי שהם ייפלו לניסיון תקיפה. במקביל, פתרונות הזדהות מתקדמים כוללים הזדהות דו שלבית ואף נעזרים בשיטות זיהוי מתקדמות, כולל שימוש באמצעים ביומטריים.

מעבר לכך, identity management מתקדם מונע את הצורך להטמיע שלל יישומים בנפרד ואף מונע הזנת סיסמה אישית עבור כל יישום, כך שעל הדרך תומכים ביום עבודה רציף, נטול עיכובים ותסכולים מיותרים, ואף משיגים את המרב מכוח העבודה. במקום ששירות הלקוחות יהיה עסוק בלקוחות שמתקשים להירשם/לשחזר סיסמה, ניתן להפנות את היכולות והמאמצים עבור קידום פרויקטים משלימים.

 

מתקדמים ובו זמנית חוסכים

מחפשים סיבות נוספות לעבור לשירותי identity management solutions? ובכן טרם דיברנו על העובדה שהזדהות מאובטחת מסייעת לחסוך בהוצאות. שנסביר? מעבר לעובדה שמדובר בפתרונות שמאפשרים התממשקות עם שלל תוכנות חדישות וישנות (כך שאין צורך להחליף מגוון מערכות משלימות), ומעבר לעובדה שהפתרונות המתקדמים מונעים מצבים שבהם יסחטו מכם דמי כופר, גם זוכים לחבור לאינספור אינטגרציות נחוצות, משמע מטמיעים ביעילות שלל יישומים נדרשים – עובדה שמאפשרת לשמור על שגרת עבודה יעילה.

לצד כל זאת נוסיף שהלקוחות של שנת 2023 מחפשים לחוש מוגנים, ועל כן אם יידעו שאתם נמנים עם אותם ארגונים שעובדים לצד מערכות הגנה מתקדמות, הן לא רק יסיקו שסך ההתנהלות שלכם מקצועית, אלא גם יחושו בנוח לחבור אליכם, משמע מערך הלקוחות עתיד לגדול באופן מהותי.

 

פתרון הוליסטי מהותי ויעיל

לסיכום נציין שבזכות הזדהות מאובטחת מטמיעים במערך העבודה פתרון הוליסטי מתקדם, מקימים חומות הגנה יעילות מפני התקפות סייבר, מושכים יותר לקוחות, תומכים בתחושת האמון, מקלים שלל תרחישי עבודה, זוכים לאתר במידי ניסיונות פריצה, מוציאים את הסיסמה מהמשוואה, מייצרים אינטגרציה חכמה עם מגוון מערכות רלוונטיות, מרוויחים גמישות פעולה מלאה ובאופן כללי מתמגנים ובו זמנית מתייעלים. אם אין זה מספיק, הרי שגם מסייעים למחלקת IT, מרשימים את הלקוחות ותומכים בעבודה השוטפת מול העובדים. אל תישארו מאחור!

 

עיקרי הדברים: