השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

פיתוח אפליקציה לאתר וורדפרס

אין ספק כי אפליקציות תורמות באופן משמעותי לכולנו והן בעלות יתרונות רבים ומגוונים, השימוש באפליקציות מקל על חיינו במקרים רבים. לצורך הדוגמא, במקום להיכנס לאתר מסוים דרך הדפדפן או שמא למשתמש שלכם בפלטפורמה מסוימת, ניתן להיכנס אליו ישירות באמצעות לחיצה על האפליקציה שמופיעה על מסך הבית שלכם. כמו כן, מאחר ואפליקציה שואבת את הנתונים בלבד מהשרת, המהירות שלה הרבה יותר גבוהה ובחלק מן המקרים ניתן להפעיל אותה גם כאשר אנחנו ללא גישה לאינטרנט. אלו הם רק חלק מן היתרונות הרבים שיש לאפליקציות, במידה ואתם מתעניינים בפיתוח אפליקציות לאתר הוורדפרס שלכם או לכ למטרה אחרת, מאמר זה מכיל בתוכו מידע חיוני  שיכול לעזור לכם בתהליך. 

 

כיצד בנוי תהליך פיתוח אפליקציות?

פיתוח אפליקציות הוא עניין הרבה יותר מסובך מבנייה של אתר אינטרנט בסיסי. לא משנה באיזה אפליקציה מדובר, ישנם מספר שלבים קבועים עליהם חייב לעבור במהלך פיתוח האפליקציה. 

  • העלאת רעיון ובדיקת היתכנות – בראש ובראשונה האפליקציה שאתם מתכננים לפתח צריכה לענות על צורך מסוים ולפנות לקהל יעד ספציפי. חשוב מאוד לערוך סקר שוק לפני שמתחילים בפיתוח של האפליקציה, זאת על מנת לבדוק האם כבר קיימת אפליקציה כמו שאתם מעוניינים לפתח וכדי לבדוק את היקף התחרות שלכם. 


  • בדיקה כספית וחקר של השוק – במידה ומדובר באפליקציה הראשונה שאתם מתכננים לפתח ואתם לא מחזיקים בניסיון קודם בפיתוח אפליקציות, רוב הסיכויים שיהיה עליכם לפנות אל מספר חברות פיתוח ולקבל מהן הצעת מחיר לפיתוח אפליקציה, לקבל מהם תשובה משוערת בנוגע למשך הזמן שיקח לפתח את האפליקציה וגם כדי לבדוק באופן כללי האם הרעיון שלכם הוא בר ביצוע. 


  • שלב האפיון – במסגרת שלב האפיון אתם תרדו לעובי הקורה ותצטרכו לפרט איך האפליקציה עתידה להראות על מסך הטלפון ואיך משתמשים ישתמשו בה בעתיד. שלב אפיון האפליקציה הינו שלב חשוב מאוד והוא לוקח חלק בפיתוח של כל אפליקציה שאתם מכירים. 


  • שלב הפיתוח – בשלב זה מתחילים בפיתוח האפליקציה הלכה למעשה על ידי שימוש בכלים שונים. ניתן לפנות אל חברה מקצועית שתפתח את האפליקציה עבורכם או שאתם יכולים לעשות זאת בעצמכם. 

 

תוסף וורדפרס לקופות קומקס

כאשר אנו מדברים על תוסף לקופות קומקס אנחנו למעשה מדברים על תוסף שפותח על ידי חברת Studio Bee1 והוא מיועד ללקוחות שעושים שימוש בקופות קומקס, באמצעות השימוש בתוסף אתם יכולים לסנכרן מחירים ולהקים מוצרים חדשים באתר לבין קטלוג המוצרים אשר קיים בקופות קומקס, בנוסף על כך אתם יכולים להשתמש בתוסף על מנת לקבל באתר הוורדפרס שלכם תשלום שיעבור לקופת הקומקס בה אתם מחזיקים בחיוב מיידי או חיוב מושהה. 

עיקרי הדברים: